جستجو

خبرنامه

اشتراک

درباره ما

 

مدت ها بود که ذهنمان با بسیاری از مشکلات مردم و جوانان پر شده بود. گاهی از اوقات هم بصورت موردی راه حل هایی را هم پیدا می کردیم اما باز حس می کردیم باید کاری دیگری هم انجام داد. خیلی از مسائل و مشکلات در زندگی با آدم ها وجود دارد که برطرف کردن بعضی از آنها میسر و بعضی دیگر نیازمند گذشت زمان است.

در هر حال مسئله ای که از همه چیز با ارزش تر و به زندگی همه ما معنا می دهد ، زندگی برپایه اعتقادات دینی و مذهبی است. در این زندگی است که نهایتا انسان در هر لحظه حضور و رد پای خالق هستی را می ببیند و با تکیه بر این ریسمان محکم از ریسمان های سست و بی اساس رهایی می یابد.

با تکیه بر همین تفکر انسان به آرامش واقعی دست می یابد و دیگر هیچ ظلمی را به خالق خود، نفس خویش و بندگان خدا روا نمی دارد و ای کاش هر چه زودتر به این مرحله دست می یافتیم، انشاءالله.

با همه اینها در اواخر پائیزماه سال 1389 با نظر بسیاری از دوستان عزیز که اعضای جلسه نیز می باشند به این نتیجه رسیدیم تا جلسات هفتگی را تدارک ببینیم که به لطف حق تعالی تاکنون این جلسات ادامه داشته است. (بعد ازظهر روزهای سه شنبه هر هفته مخصوص خانم ها و جلسات آقایان در عصر و یا بعد از نماز مغرب و عشاء روزهای پنج شنبه هر هفته)

موضوعات مختلف مذهبی و اجتماعی بصورت معرفی کتاب و کتاب خوانی، ارائه مقاله، پرسش و پاسخ، اجرای ایفای نقش و تئاتر، معرفی و بررسی سایت های مذهبی، سخنرانی و بحث گروهی و مباحثه و... بوده است.

امیدواریم با عنایت باریتعالی و مدد ائمه معصومین صلوات الله علیه و کمک های فکری و یدی تک تک اعضای جلسه و جوانان عزیز مسلمان کشور هر روز بهتر از دیروز با کیفیت بیشتر ادامه یابد، اگر خدا بخواهد.