جستجو

خبرنامه

اشتراک

آرشیو

یوم الترویه (روز ترویه)

ادامه مطلب...

یادداشت های یک پدر (قسمت اول)

به نام خدا

زمانی که متوجه شدم جواب آزمایش همسرم مثبته(بارداره)،دلشوره عجیبی پیدا کردم .فکر میکردم آماده نیستم!!داشتم وارد یک مقطع خاص از زندگی میشدم.این دلشوره از جنس زمان ازدواجم بود.البته کمی ناشناخته تر دلشوره ام بیشتر بود زیرا در زمان ازدواجم فردی قرار بود وارد زندگیم شود که عاقل و ناطق بود اما الان......یک کودک.....به هر حال حالتی غریب بود.

ادامه مطلب...

سبک زندگی شغلی(قسمت نهم)

اشتیاق

بعد از تعیین اهداف شغلی و فهمیدن اینکه به دنبال چه شغلی هستیم ، شاید به جرات بتوان گفت هیچ عاملی به اندازه شدت شعله های اشتیاق در رسیدن به اهداف مورد نظر ودستیابی ما به خواسته امان موثرنیست .

ادامه مطلب...

سبک زندگی شغلی(قسمت هشتم)

بسمه تعالی

چگونه درشغلمان رشد کنیم ؟ ( راههای رسیدن به موفقیت شغلی ) :


ادامه مطلب...

گفتار ناب

تنها راه دستیابی به نیک بختی دراز مدت آن است که بر مبنای بزرگترین آرمانهای خود زندگی کنیم، یعنی هدف راستین خود را بشناسیم و بر پایه ی آن به کنش بپردازیم.

 

  آنتونی رابینز

معرفی کتاب

ترجمه نفس المهموم

 

ادامه مطلب...

سبک زندگی شغلی(قسمت هفتم)

تغییر شغل

ادامه مطلب...

سبک زندگی شغلی(قسمت ششم)

رضایت شغلی :
رضایت شغلی احساس مثبت هرفرد نسبت به شغلی است که داردوزمانی محقق میشودکه دوجنبه اساسی نیازهای روانی ونیازهای مادی فرد را تامین نماید .


ادامه مطلب...

معرفی کتاب

توحید مفضل

 

ادامه مطلب...

گذری مختصر به زندگانى امام دوازدهم (عجل الله تعالى فرجه الشریف )

۱ – میلاد
دوازدهمین امام شیعیان ، فرزند امام حسن عسگرى علیه السلام ، در سپیده دم (۲۱) جمعه ، نیمه شعبان (۲۲) ، سال (۲۵۵ ه‍(۲۳) / ۸۶۹ م ) در ((سامرا))چشم به جهان گشود؛ سال تولد آن حضرت (۲۵۴(۲۴) ، ۲۵۶(۲۵) ، ۲۵۷(۲۶) و ۲۵۸(۲۷) ه‍) نیز گفته شده است (۲۸) ، این اختلاف مى تواند به دلیل پنهان نگاه داشتن تولد آن حضرت بوده باشد.(۲۹)
اصل ولادت مهدى جزء مسلمات تاریخ است و به جز ائمه ، عالمان ، مورخان و محدثان شیعه ، بسیارى از مورخان و محدثان اهل سنت نیز بدین امر تصریح کرده اند؛ در برخى کتاب هاى پژوهشى بیش از ۶۵ تن ، از این عالمان و نام کتاب هاى آنان آمده است (۳۰) .

ادامه مطلب...

مطالب بیشتر...